Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail
Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail

Detal naprawczy do aluminiowego kolektora ssącego 03L129711E silnika 2.0 TDI Common Rail

199,00 zł
Brutto

Detal naprawczy skutecznie usuwa przyczynę błędów powiązanych z wadliwą pracą klap w aluminiowych kolektorach ssących 03L129711E w silnikach 2.0 TDI Common Rail samochodów z grupy VAG. Zestaw naprawczy zawiera aluminiowy detal, instalowany do nastawnika oryginalną śrubą. Po zamontowaniu zestawu naprawczego wystarczy skasować błędy – kody błędów powiązane z wadliwą prac klap już nie powrócą. W przypadku braku dostępu do interfejsu diagnostycznego, za kilkaset kilometrów komputer pokładowy samochodu sam powinien usunąć błąd a klapy w kolektorze ssącym będą funkcjonowały już poprawnie.

Problem z pojawiającym się błędem P2015 – błąd klap kolektora?

Zapala się kontrolka Check Engine informująca o wadliwej pracy silnika?

W większości przypadków powodem błędu jest zużyty lub uszkodzony plastikowy ogranicznik na osi przechodzącej przez kolektor ssący silnika.

Aluminiowy detal naprawczy marki DEFFNER w zupełności zastępuje zużyty fabryczny plastikowy ogranicznik. Naprawa jest całkowicie bezpieczna dla silnika i jego elementów, metoda została wiele razy sprawdzona. Element naprawczy można w dowolnej chwili zdemontować i powrócić do stanu sprzed jego montażu.

Sprawdzona metoda, dzięki której unikasz wymiany całego kolektora

Montaż jest łatwy i szybki – zajmuje około 15 minut i wymaga jedynie śrubokręta lub klucza T30 Torx. Nic nie trzeba wiercić czy modyfikować. Wystarczy tymczasowo zdemontować silniczek klap kolektora i zamontować element naprawczy. Sprawdzona metoda, dzięki której unikasz kosztownej wymiany całego kolektora ssącego. Wielokrotnie przetestowany sposób, w pełni bezpieczny dla podzespołów silnika. Dla tysięcy właścicieli samochodów Volkswagen, Audi, Seat i Skoda jedyną alternatywą dla naszego detalu naprawczego jest wymiana całego kolektora ssącego w ASO, co kosztuje ok. 2000 zł lub więcej.

Lista nastawników

Poniżej znajdziesz listę silników których dotyczy problem z pojawiającym się błędem P2015 – błąd klap kolektora:

CAAB 2.0 TDI 102KM, CAGA 2.0 TDI 143KM, CAGB 2.0 TDI 136KM, CAGC 2.0 TDI 120KM, CAHA 2.0 TDI 170KM, CAHB 2.0 TDI 163KM, CBAA 2.0 TDI 136KM, CBAB 2.0 TDI 140KM, CBAC 2.0 TDI 143KM, CBBB 2.0 TDI 170KM, CBDA 2.0 TDI 136KM, CBDB 2.0 TDI 140KM, CBDC 2.0 TDI 110KM, CEGA 2.0 TDI 170KM, CJAA 2.0 TDI 140KM, CMEA 2.0 TDI 143KM

Symbole nastawników

Numery nastawników kolektorów ssących, których dotyczy problem P2015 i do których pasuje detal naprawczy DEFFNER:

A2C59506246, A2C53248883, A2C92454100, VAG 03L129086, VAG 03L129086V, VAG 03L129086V120, VDO A2C53248883, VDO A2C59506246

Lista błędów silnika, które powoduje zużyty lub uszkodzony plastikowy ogranicznik na osi przechodzącej przez kolektor ssący:

P2015 – 000 – Niepoprawny sygnał
008213 – Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym, pozycja klapy w kolektorze ssącym
18447 – Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym, pozycja klapy w kolektorze ssącym
7859 (kod zamienny z 8213) – Klapka kolektora dolotowego, czujnik położenia

Szczegóły produktu

DET01
dostępny

Specyficzne kody

Kod EAN
5904316155841
Loading...